Boka lokal, hur går det till?
Här hittar du information om kommunens lokaler, hallar och planer. Till exempel hittar du information om storlek och utrustning. Bokningar och förfrågningar ska göras minst en vecka före aktuellt datum.
Hur bokar jag en lokal eller hall?
- Gå in i bokningsservice
- Välj den lokal du vill boka
- Klicka på ”Starta sökning”
- Gör din bokningsförfrågan genom att klicka i schemat på en ledig tid
- Fyll i vilken period bokningen gäller
Har du redan ett användarnamn och lösenord till bokningsservice kan du logga in och få din bokning bekräftad via mejl direkt.
Har du inte en inloggning skickar du en bokningsförfrågan genom att klicka på en ledig tid, fylla i alla uppgifter och klicka på ”Sänd”. Du kommer då inom kort att få en bekräftelse när vi behandlat din bokningsförfrågan.
Boka i god tid!
Tänk på att du måste boka minst en vecka i förväg. Detta gäller alla, oavsett om du har en inloggning till systemet eller inte. Det krävs eftersom vi kan behöva ändra i vårt schema, beställa städning eller vaktmästare. Bokningar med för kort varsel kan vi därför inte ta emot.
Hur kommer jag in i en lokal jag bokat?
För att komma in i en bokad lokal krävs att du kvitterar ut en bricka eller tagg. Detta gör du på Kontaktcenter i stadshuset, Gröna torg 2. Kontaktcenter har öppet måndag–fredag klockan 8.00–16.30.
Avbokning
Du kan ändra eller avboka din bokade lokal fram till en vecka innan det bokade datumet. För att ändra bokningen går du in i din lokalbokning. Det går också bra att skicka ett mejl till simon.welander@eslov.se
Komplettera din feedback genom att välja en kategori och ange kommentar.
Observera att din kommentar blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra.