Lättläst

Här finns lättläst information om kommunen. Om vad kommunen gör. Och vad kommunen kan hjälpa dig med.

Bara en del av informationen finns på lättare svenska.

Kontakta oss

Du kan kontakta Eslövs kommun på olika sätt.
Du kan ringa, skicka e-post
eller besöka oss.

Telefonnummer

Du kan ringa till Kontaktcenter
på telefonnummer 0413-620 00.
När du ringer Kontaktcenter
svarar någon av våra kommunvägledare.
Personalen i Kontaktcenter hjälper dig
så att du får prata med rätt person.
Vissa saker kan Kontaktcenter lösa direkt.

E-post

Du kan skicka e-post till Eslövs kommun.
kommunen@eslov.se

Besök

Du kan besöka Stadshuset i Eslöv.
Adressen är Gröna torg 2 i Eslöv.
Du kan ringa telefonnummer 0413-620 00.
för att se när de olika avdelningarna har öppet.

Här är några saker som kommunen gör:

  • driver förskolor och skolor
  • driver bibliotek och musikskola
  • sköter gator, parker och torg
  • ordnar särskilda bostäder för till exempel äldre
  • ger olika tillstånd
  • ger stöd om man har för lite pengar
  • ger stöd om man har andra problem

Fick du hjälp av informationen på sidan?

Här kan du lämna synpunkter på sidans information. Tack för att du hjälper oss att göra webbplatsen bättre!

Translate

You can use Google Translate to translate the contents of eslov.se. To do that, select the language you would like to translate into in the list below.

Please bear in mind, since the Google Translate is an automatically generated translation, we do not take any responsibility for errors in the text.

Close popup window