Lättläst

Här finns lättläst information om kommunen. Om vad kommunen gör. Och vad kommunen kan hjälpa dig med.

Bara en del av informationen finns på lättare svenska.
Om du har frågor kan du ringa till oss.
Telefonnumret är 0413-620 00.
Den som svarar hjälper dig gärna.

Här är några saker som kommunen gör:

  • driver förskolor och skolor
  • driver bibliotek och musikskola
  • sköter gator, parker och torg
  • ordnar särskilda bostäder för till exempel äldre
  • ger olika tillstånd
  • ger stöd om man har för lite pengar
  • ger stöd om man har andra problem

Fick du hjälp av informationen på sidan?

Här kan du lämna synpunkter på sidans information. Tyvärr har vi inte möjlighet att svara dig personligen, men vi läser allt och tar till oss synpunkter. Har du frågor eller vill komma i kontakt med Eslövs kommun kan du vända dig till Kontaktcenter. Tack för att du hjälper oss att göra webbplatsen bättre!

Translate

You can use Google Translate to translate the contents of eslov.se. To do that, select the language you would like to translate into in the list below.

Please bear in mind, since the Google Translate is an automatically generated translation, we do not take any responsibility for errors in the text.