Kontakt
Kommunen har många kommunikationsvägar och e-tjänster för olika sorters ärenden. Om du inte vet vilken väg du ska välja kan du alltid kontakta Kontaktcenter.
Rätt e-tjänst eller kontaktuppgifter till en tjänsteperson för ditt ärende hittar du lättast på informationssidan om ämnet. Använd gärna vårt sökfält för att hitta.
Kontakta Kontaktcenter
Kontaktcenters kommunvägledare svarar gärna på frågor och hjälper dig med ditt ärende. Kommunvägledaren kan hjälpa dig med många ärenden direkt eller koppla dig och skicka ditt ärende vidare till rätt tjänsteperson.
Öppet måndag–fredag kl. 8.00–16.30
Telefon: 0413-620 00
E-post: kommunen@eslov.se
Besöksadress: Stadshuset, Gröna torg 2, Eslöv
Postadress: Eslövs kommun, 241 80 Eslöv
Felanmälan
Om du vill anmäla ett fel på någon av våra anläggningar, gator eller torg, gör du det via vår felanmälan.
Delta och påverka
Dina erfarenheter och synpunkter är viktiga och vi vill ha en bra dialog med dig som bor och verkar i vår kommun. Här hittar du våra e-tjänster och kanaler för att ge förslag och synpunkter. Självklart går det också bra med ett telefonsamtal eller ett möte.
Synpunkt
Här kan du framföra en synpunkt, rikta ett klagomål eller lämna beröm om någon av våra verksamheter.
E-förslag
Har du en idé om hur Eslövs kommun kan utvecklas och förbättras? Då kan du lämna ett e-förslag till kommunen. Du kan också rösta på befintliga förslag. När ett förslag fått 50 eller fler röster tas förslaget upp i den nämnd det berör.
Dialogportal
I vår dialogportal kan du delta i dialoger kring olika utvecklingsområden.
Komplettera din feedback genom att välja en kategori och ange kommentar.
Observera att din kommentar blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra.